הישג נוסף בקריית גת ל"ג'ודו בר" ורשת המתנ"סים העירונית- אלון רולניצקי זוכה מדליית ארד באליפות ישראל

$(function(){setImageBanner('91873dd6-3728-450c-b598-068c5e0adea7','/dyncontent/2026/6/16/0afbfb0c-3cff-4832-bdcf-ea819cab2ef1.jpg',21340,'עיריית קרית גת אייטם כתבה ',525,78,false,58653,'Image','');})

תנו הרבה כבוד לאלון רולניצקי, זוכה המקום ה-3 באליפות ישראל שהתקיימה השבוע ברעננה- בה לקחו חלק מעל 600 ספורטאים מכל רחבי הארץ.

אלון, ג'ודוקא מצטיין וספורטאי נבחרת ישראל בג'ודו, התמודד בענף בקטגוריית עד 50 ק"ג לגילאי 15-17- ניצח ארבע קרבות באיפון וזכה במדליית הארד.

עיריית קריית גת

כבוד גדול לרשת המתנ"סים העירונית, למועדון ה"ג'ודו-בר" ולעיר קריית גת.

תודה למאמן האלוף יעקב בר ולמשפחה התומכת!

גאים בך!

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה