"רואים ביחד דרך עדשת הלב": סדנת צילום ייחודית להורים וילדים נפתחת בעיר
26.06.26 / 09:12
הורים לילדים בגילאי 5–6 מוזמנים לקחת חלק בסדנת צילום חווייתית ומרגשת, שתעניק זמן איכות משותף ותאפשר לחזק את הקשר בין הורה לילד באמצעות עולם הצילום.

הסדנה, "רואים ביחד דרך עדשת הלב", תתקיים בשלושה מפגשים ותשלב צילום, משחק, שיח ופעילויות חווייתיות. במהלך המפגשים יעסקו המשתתפים בנושאים כמו שייכות, ביטחון, פחד, אומץ, אהבה וגאווה – כשהמצלמה משמשת ככלי לביטוי רגשי וליצירת חוויות משותפות.
את הסדנה תנחה מרים מאמיקין, צלמת, יוצרת אמנות ומנחת סדנאות חווייתיות.
פרטי הסדנה:
ימי שלישי – 7.7, 14.7 ו-21.7
שעות: 17:00–17:50
מרכז הורות, רחוב נופך 2
עלות: 180 שקלים לזוג הורה וילד/ה עבור כל שלושת המפגשים.
אין צורך בניסיון קודם בצילום. המשתתפים מתבקשים להגיע עם טלפון נייד בעל מצלמה.
להרשמה:
https://did.li/XfqUY
