אלפים חגגו עם שלמה ארצי: חגיגות ה-70 לקריית גת נפתחו במופע ענק באצטדיון העירוני

$(function(){setImageBanner('873d0ae5-8e35-49ff-998b-f53bf6daac99','/dyncontent/2026/6/16/0afbfb0c-3cff-4832-bdcf-ea819cab2ef1.jpg',21340,'עיריית קרית גת אייטם כתבה ',525,78,false,56714,'Image','');})

ערב בלתי נשכח נרשם בקריית גת כאשר אלפים רבים גדשו את אצטדיון העירוני והשתתפו במופע החגיגי של הזמר האהוב שלמה ארצי, במסגרת אירועי שנת ה־70 לעיר ובפתיחת אירועי הקיץ של קריית גת.

קרדיט צלם - יובל יוסף אקס מדיה

האווירה החגיגית, השירים המוכרים וההתרגשות הרבה של הקהל הפכו את המופע לאחד מאירועי התרבות הגדולים שנערכו בעיר בשנים האחרונות. תושבים מכל רחבי העיר והאזור הגיעו ליהנות מערב מוזיקלי מרגש, שסימל את המשך התפתחותה של קריית גת כמרכז תרבות מוביל בדרום.

ראש העיר, כפיר סויסה, שהזמין את שלמה ארצי לבמה, התייחס בדבריו לתהליך שעברה העיר לאורך השנים ואמר כי קריית גת הפכה מעיר שתושביה נאלצו לצאת ממנה כדי ליהנות ממופעי תרבות גדולים – לעיר שמארחת את מיטב האמנים וההופעות בישראל ומהווה כיום בירת התרבות של הדרום.

סויסה הודה לכל השותפים שהיו מעורבים בהפקת האירוע, בהם סגן ראש העיר ויו"ר רשת המתנ"סים ארז חסון, מנכ"ל רשת המתנ"סים אמיר בן שמחון, ולצוותים המקצועיים הרבים שפעלו מאחורי הקלעים להצלחת המופע.

המופע של שלמה ארצי פתח באופן רשמי את אירועי הקיץ בקריית גת, כאשר בעירייה מבטיחים קיץ עשיר במופעים, פעילויות ואירועי תרבות לכל המשפחה במסגרת חגיגות ה־70 לעיר.

קרדיט צלם - יובל יוסף אקס מדיה

קרדיט צלם - יובל יוסף אקס מדיה


 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה