בכירי אינטל קריית גת התנדבו למען הקהילה: בנו ספסלים ושולחנות נגישים ב"חורש הילד"
10.06.26 / 12:06
יוזמה קהילתית מרגשת התקיימה השבוע בקריית גת, כאשר בכירי הנהלת מפעל אינטל קריית גת הגיעו ל"חורש הילד" ולקחו חלק בפעילות התנדבות מיוחדת למען תושבי העיר.

במסגרת הפעילות בנו המשתתפים ספסלים ושולחנות נגישים, המותאמים לבני הגיל השלישי ולאנשים עם צרכים מיוחדים, במטרה לשפר את הנגישות במרחב הציבורי ולאפשר לכלל התושבים ליהנות ממנו בצורה נוחה ובטוחה יותר.
הפעילות נערכה בהובלת קרן ארליך מור, סגנית נשיא ומנהלת מפעל אינטל קריית גת, כחלק ממחויבותה ארוכת השנים של החברה לעשייה חברתית, להתנדבות ולחיזוק הקשר עם הקהילה המקומית.
גל עטיה, מנהלת האגף לצרכים מיוחדים בעיריית קריית גת, הודתה למנהלי ולעובדי אינטל על שיתוף הפעולה המתמשך ועל תרומתם המשמעותית לרווחת תושבי העיר, וציינה כי מדובר בשותפות חשובה המסייעת לקדם סביבה מכילה ונגישה יותר עבור כולם.
בעיריית קריית גת בירכו על היוזמה והודו לאינטל קריית גת על רוח ההתנדבות, הערבות ההדדית והמחויבות לקהילה, הממשיכות לחזק את הקשר בין התעשייה המקומית לבין תושבי העיר.
