גאווה במערכת החינוך: המורה מקריית גת שמשלב בין שליחות חינוכית לשירות מילואים משמעותי
15.06.26 / 15:55
מערכת החינוך בקריית גת מצדיעה לאנשי ונשות החינוך המשלבים עשייה חינוכית עם תרומה משמעותית לביטחון המדינה. אחד מהם הוא שקד בן ישי, מורה לתנ"ך, מחנך כיתת אומ"ץ ורכז שכבה י' בתיכון אורט בוים, המהווה דוגמה לערכים של מנהיגות, אחריות ונתינה.

מאז פרוץ המלחמה, שירת בן ישי למעלה מ-300 ימי מילואים, ובקרוב צפוי לצאת לסבב המילואים החמישי שלו. לצד שירותו הביטחוני הממושך, ממשיך שקד להוביל את תלמידיו ולחנכם לערכי אהבת הארץ, אחריות אישית ומעורבות חברתית.
בקהילת בית הספר מציינים כי גם בתקופות המאתגרות ביותר הצליח בן ישי לשלב בין תפקידו החינוכי לבין מחויבותו לביטחון המדינה, תוך שהוא מהווה השראה לתלמידים ולצוות החינוכי כאחד.
עיריית קריית גת ומערכת החינוך העירונית מביעות הערכה עמוקה לשקד בן ישי ולכל אנשי החינוך המשרתים במילואים, ומודות להם על מסירותם, תרומתם המשמעותית לחברה הישראלית והדוגמה האישית שהם מעניקים לדור הצעיר.
יישר כוח ובהצלחה בסבב המילואים הבא.
