גאווה לקריית גת: נתן ביטון הוכתר לאלוף ישראל ב־MMA לשנת 2026
10.06.26 / 09:54
הישג ספורטיבי מרשים לקריית גת: נתן ביטון, תלמיד כיתה י"א ממקיף אורט אריה מאיר (צומח), הוכתר לאלוף ישראל לשנת 2026 באומנויות לחימה משולבות (MMA) במשקל 65 ק"ג, לאחר שהציג יכולת מרשימה וניצח בשלושה קרבות בדרך למדליית הזהב.

אליפות ישראל לילדים ולנוער ב־MMA התקיימה ביום שישי האחרון בפתח תקווה, בהשתתפות מיטב הספורטאים הצעירים מכל רחבי הארץ. את קריית גת ייצג מועדון "Vamos MMA" בהובלת המאמן מתן איסקוב, ששלח לתחרות שישה ספורטאים מוכשרים – וכולם חזרו עם מדליות והישגים מרשימים.
לצד זכייתו של ביטון בתואר הנכסף, גם חבריו למועדון רשמו הצלחות יפות: יקיר אילוז, תלמיד כיתה י"א ממקיף אורט תעופה וחלל, זכה בתואר סגן אלוף ישראל לאחר שסיים במקום השני בקטגוריה שלו. נתנאל אמסילי, תלמיד כיתה ט' ממקיף אורט בוים רוגוזין, הוכתר לסגן אלוף ישראל במשקל 48 ק"ג לגילאי 14–15.
עוד על הפודיום עלו רועי צבר ושגיא ברזובסקי, שניהם תלמידי כיתה י"א ממקיף אורט כרמי גת, שסיימו במקום השלישי בקטגוריות שלהם, וכן נתן דדון, תלמיד כיתה ו' מבית הספר אפרים בן דוד, שהציג קרב מרשים וזכה במדליית הארד באליפות ישראל לילדים.
בקריית גת בירכו את הספורטאים על ההישגים המרשימים ועל הייצוג המכובד של העיר בזירה הארצית. במועדון "Vamos MMA" ציינו כי ההצלחות הן תוצאה של עבודה קשה, התמדה ואימונים אינטנסיביים לאורך השנה.
אין ספק כי מדובר בדור עתיד מבטיח של ספורטאים צעירים, שממשיך להביא גאווה גדולה לקריית גת ולהוכיח כי השקעה, נחישות והתמדה מובילות להישגים מרשימים.
