גאווה לקריית גת: תלמידות אורט כרמי גת זכו במקום הראשון האזורי בתחרות בניית אתרים
19.06.26 / 08:37
הישג מרשים נוסף למערכת החינוך בקריית גת: נבחרת התלמידות של בית הספר אורט כרמי גת קטפה את המקום הראשון האזורי בתחרות בניית האתרים במסגרת תוכנית כל ישראל חברים "סודקות את תקרת הזכוכית".

התחרות, שנערכה בשיתוף חברת ההייטק הישראלית WIX נועדה לעודד מצוינות, יצירתיות וחדשנות טכנולוגית בקרב תלמידות, תוך חשיפה לעולמות התכנות, העיצוב והיזמות.
את בית הספר ייצגו התלמידות ליאן ארזואן, דניאל גוברמן, הלן דוידוב ואדווה אגוזי, בליווי רכזת התוכנית חני טוביאנה והמנטורית סנדי לוגסי. במסגרת התחרות בחרו התלמידות לעסוק בדמותה מעוררת ההשראה של מרים אדלסון, חקרו את פועלה לעומק והקימו אתר אינטרנט מקיף ומרשים המציג את תרומתה בתחומי הרפואה, החינוך והחברה.
השילוב בין עבודת מחקר יסודית, יצירתיות, חשיבה חדשנית ורמה טכנולוגית גבוהה במיוחד, הוביל את הנבחרת לזכייה במקום הראשון האזורי ולהכרה מרשימה מצד צוותי השיפוט.
בבית הספר הביעו גאווה רבה בהישג וציינו כי הזכייה משקפת את המחויבות למצוינות, לחדשנות ולהעצמת נערות בתחומי המדע והטכנולוגיה.
ברכות חמות לתלמידות, לצוות המלווה ולכל העוסקים במלאכה. ההישג המרשים מוכיח כי עם התמדה, השקעה ואמונה ביכולות – גם השמיים אינם הגבול.

