ילד בן 4 ננעל ברכב וחולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים בקריית גת
17.06.26 / 11:06
רגעי חרדה הסתיימו בשלום בקריית גת: ילד כבן ארבע שננעל בשגגה ברכב לעיני סבתו חולץ במהירות ובשלום על ידי מתנדבי ארגון ידידים.
האירוע התרחש אתמול (שלישי) בשעה 16:57 ברחוב המרגלית בעיר. למוקד ידידים התקבלה קריאה על ילד שננעל בתוך רכב לעיני סבתו המודאגת, ומתנדבי הארגון הוזעקו למקום.
יחזקאל שפריי, אוהד אוחיון, רחל אפרת מלכה ותמר גבאי נענו לקריאה והגיעו בתוך דקות ספורות. באמצעות ציוד ייעודי ובפעולה מהירה ומקצועית, הצליחו המתנדבים לפתוח את דלת הרכב ולחלץ את הילד בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.
יחזקאל שפריי, אחד המתנדבים שהשתתפו בחילוץ, סיפר: "בסיום יום עבודה חזרתי הביתה, כשלפתע התקבלה קריאת החירום. יצאתי לסייע עם הערכה הייעודית של ידידים. הגעתי למקום במהירות יחד עם מתנדבים נוספים, ובשיתוף פעולה פתחנו את הרכב וחילצנו את הילד בשלום. זו תחושה של סיפוק והצלת חיים. הסבתא שיבחה אותנו מאוד על העבודה המהירה".
בארגון ידידים שבים ומזכירים להורים ולבני משפחה להקפיד לשאת את מפתח הרכב בכל כניסה ויציאה, כדי למנוע מקרים של נעילת ילדים ברכב. במקרה חירום ניתן לפנות למוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.
המקרה הסתיים הפעם בשלום, אך הוא מהווה תזכורת נוספת לחשיבות הערנות והזהירות בכל הקשור לבטיחות ילדים ברכב.
