ירי בגלל ויכוח בכביש 6: זה העונש שנגזר על תושב קריית גת שהורשע בפרשה החמורה

$(function(){setImageBanner('7869d8ce-52ca-4032-bb9a-8492d23d5888','/dyncontent/2026/6/16/0afbfb0c-3cff-4832-bdcf-ea819cab2ef1.jpg',21340,'עיריית קרית גת אייטם כתבה ',525,78,false,56714,'Image','');})

ויכוח בין נהגים בכביש 6 הסלים לירי חי לעבר רכב נוסע. הקורבן ניצל בנס לאחר שקליע חדר דרך חלונות הרכב, וכמעט חמש שנים לאחר האירוע גזר בית המשפט המחוזי בבאר שבע את עונשו של תושב קריית גת שהורשע בירי, בעבירות נשק ובעבירות נוספות

ירי לעבר רכב (אילוסטרציה)

כמעט חמש שנים לאחר אירוע הירי החמור בכביש 6, גזר השבוע בית המשפט המחוזי בבאר שבע 62 חודשי מאסר בפועל (חמש שנות מאסר ועוד חודשיים) על תושב קריית גת, שהורשע בירי לעבר נהג במהלך מה שהוגדר על ידי בית המשפט כ"סכסוך נהגים" שהסלים באופן קיצוני.

על פי הכרעת הדין, האירוע התרחש בשעות הלילה של חודש דצמבר 2021. הנאשם נסע בכביש 6 דרום כשברשותו אקדח ותחמושת שלא כחוק. במהלך הנסיעה התפתח ויכוח בינו לבין נהג אחר שכלל הבהובי אורות, עקיפות ומעבר בין נתיבים.

בשלב מסוים עצרו כלי הרכב סמוך למחלף קריית גת, שם נמשך העימות המילולי בין השניים. רגעים לאחר מכן שלף הנאשם את הנשק וירה שלושה כדורים לעבר רכבו של הנהג האחר. אחד הקליעים חדר דרך החלון הימני של הרכב, חצה את תא הנוסעים וניפץ את החלון השמאלי. הקורבן נפצע באורח קל בלבד מרסיסי זכוכית.

השופט יואב עטר קבע בגזר הדין כי מדובר במקרה חמור של "בריונות כביש של ממש", והדגיש כי רק המזל מנע תוצאה קטלנית. "בשל סכסוך נהגים פעוט ויומיומי, הנאשם לא היסס לירות שלושה כדורים לעבר המתלונן", כתב השופט.

לאחר הירי נמלט הנאשם מהמקום, אך נעצר זמן קצר לאחר מכן במחסום משטרתי סמוך לצומת קסטינה. בחיפוש שנערך נמצאו ברשותו סכין וכן סם מסוג קוקאין.

מתסקיר נפגע העבירה שהוגש לבית המשפט עולה כי האירוע הותיר אצל הקורבן טראומה ממושכת, שפגעה בתחושת הביטחון שלו, בתפקודו היומיומי ובחייו האישיים והמקצועיים גם שנים לאחר המקרה.

בית המשפט הרשיע את חנוכייב בעבירות של נשיאה והובלת נשק, ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה, חבלה במזיד ברכב, החזקת סכין והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית, וגזר עליו 62 חודשי מאסר בפועל לצד עונשים נלווים.


 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה