טקס הוקרה מרגש לכ-300 סטודנטים וסטודנטיות תושבי קריית גת התקיים בשבוע שעבר באשכול הפיס, במסגרת תוכנית המלגות המשותפת לעיריית קריית גת ולמפעל הפיס.
הסטודנטים, שפועלים לאורך השנה במגוון רחב של פרויקטים חברתיים וקהילתיים ברחבי העיר, זכו להוקרה על תרומתם המשמעותית לקהילה לצד לימודיהם האקדמיים.
במהלך האירוע הוענקו תעודות הוקרה לסטודנטים מצטיינים שבלטו בעשייה יוצאת דופן, במסירות ובהשקעה רבה במסגרת התוכניות השונות. בין מקבלי התעודות: גלית סלימסון, דב שטרן, עדן מלכה, זהבה בן שושן, אביבית אוחנה, זיווה דנילוב, רוני בוסקילה, אווה הלל זבולונוב, חן אבוחצירא, קרן אור אדרי, יהל נוני אזולאי, בר מלול, מור טובים, אלונה באבייב, רינת כהן ואורי מגידיש.
במסגרת הערב התקיים גם יריד מלגות מיוחד, שבו נחשפו הסטודנטים למגוון תוכניות ויוזמות חברתיות הפועלות בעיר, קיבלו מידע על אפשרויות ההצטרפות ונפתחה ההרשמה לשנת הפעילות הקרובה.
הטקס נערך במעמד ראש העיר קריית גת, כפיר סויסה, חבר מועצת העיר והממונה על תחום הצעירים יוסי חיימוב, מנכ"ל פרויקט פר"ל אלון גלרון, רכזות התוכניות, מנהלות פדגוגיות ויישוביות ואורחים נוספים.
בין תוכניות המלגות שהשתתפו באירוע: פר"ח, דרך עמ"י, מרכז למידה לאנגלית, מרכז למידה לילדי מילואים, מעבדת החדשנות בשיתוף אינטל, חינוך לפסגות, ידידים, שער שוויון, מלגת מנהיגות עירונית ופר"ח לאזרח ותיק.
את הערב חתם היוצר והתסריטאי מאור זגורי בהרצאה מעוררת השראה, שבה שיתף את המשתתפים בסיפורו האישי ובתובנות על התמדה, שאיפות והגשמת חלומות.
בעיריית קריית גת הודו לכל השותפים לדרך, למרכז תנופה בניהולה של אודליה סבג ולעובדי המרכז, וציינו כי הסטודנטים והסטודנטיות מהווים כוח משמעותי בקידום יוזמות חברתיות, חיזוק הקהילה והובלת שינוי חיובי בעיר.