מחברים בין דורות: טקס סיום חגיגי לתוכנית "כיתת ותיקים" בקריית גת

$(function(){setImageBanner('13abe8f0-63ef-49f8-a621-eee324092213','/dyncontent/2026/6/16/0afbfb0c-3cff-4832-bdcf-ea819cab2ef1.jpg',21340,'עיריית קרית גת אייטם כתבה ',525,78,false,56714,'Image','');})

טקס סיום מרגש התקיים בסוף השבוע האחרון בבית הנוער ע"ש יוסי שמילה ז"ל בקריית גת, לציון סיומה של תוכנית "כיתת ותיקים" - מיזם ייחודי המחבר בין בני נוער לאזרחים ותיקים ומחזק את הקשר הבין-דורי בקהילה.

אלה מאירוביץ'

במהלך השנה השתתפו תלמידים ממספר בתי ספר בעיר לצד אזרחים ותיקים, במפגשים שבועיים שכללו למידה משותפת, שיח ערכי, פעילויות חווייתיות והיכרות אישית מעמיקה. מטרת התוכנית הייתה ליצור גשר בין הדורות, לעודד הקשבה הדדית ולחזק את תחושת השייכות והקהילתיות בקרב המשתתפים.

לאורך השנה נהנו המשתתפים ממגוון פעילויות יצירתיות ומעשירות, אשר אפשרו לצעירים ללמוד מניסיונם ומסיפור חייהם של הוותיקים, בעוד האזרחים הוותיקים זכו להיחשף לעולמם של בני הנוער וליצור קשרים אישיים משמעותיים.

במהלך טקס הסיום סיכמו המשתתפים את השנה המשותפת, שיתפו בחוויות ובתובנות שצברו, וציינו את החיבורים המיוחדים שנוצרו לאורך הדרך. האירוע כלל כיבוד חגיגי, שירה בציבור באווירה חמה ומרגשת והענקת תעודות הוקרה ומתנות אישיות לכל אחד מהאזרחים הוותיקים שהשתתפו בפרויקט.

את התוכנית הובילו בשיתוף פעולה גופים רבים ובהם המשרד לשוויון חברתי, עיריית קריית גת, רשת המתנ"סים, אגף החינוך, האגף לשירותים חברתיים, רשת אורט, מינהל חברה ונוער, מפעל הפיס, המועצה הישראלית להתנדבות, עמותת הקשר הרב-דורי, קרן חרות אפיקים, מנהלי בתי הספר והצוותים החינוכיים.

בקריית גת סיכמו את השנה בהתרגשות וציינו כי תוכנית "כיתת ותיקים" מוכיחה פעם אחר פעם כי כאשר צעירים ומבוגרים נפגשים, נוצרים קשרים אנושיים מיוחדים המחזקים את הקהילה כולה.

אלה מאירוביץ'

אלה מאירוביץ'

"כשיש רצון להקשיב, ללמוד ולשתף – הגיל הוא רק מספר", אמרו המשתתפים. "נתראה בשנה הבאה לעוד שנה של חיבורים, למידה וקהילה."


 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה