מחזור מ' של אורט תעופה וחלל חיל האוויר בקריית גת סיים את דרכו בטקס מרגש
09.06.26 / 15:38
היכל התרבות בקריית גת התמלא בשבוע שעבר בהתרגשות, גאווה וחגיגיות, כאשר בוגרות ובוגרי מחזור מ' של אורט תעופה וחלל חיל האוויר ציינו את אירוע הסיום הרשמי שלהם בטקס מרשים ומכובד.

הערב נפתח בטקס צבאי מרשים שנערך במעמד ראש העיר כפיר סויסה, מנהלת אגף החינוך, מפקד בח"א 21, מפקד טייסת תחזוקה אווירית בכנף 25, מפקד המחוז ואורחים נוספים.
במהלך החלק הממלכתי של האירוע הוענקו תעודות הצטיינות לבוגרים מצטיינים על ידי מפקד הבסיס וראש העיר. אחד מרגעי השיא המרגשים של הערב היה כאשר מפקד הבסיס העניק לבוגרים את סיכות בוגר המסלול הרשמיות – סמל להשלמת תקופת לימודים משמעותית ולהשתלבותם העתידית במערך חיל האוויר.
מנהל המכללה השמונה-שנתית, עידן סויסה, פנה לבוגרים בנאום מרגש ואמר:
"הכשרנו אתכם להיות אנשי מקצוע מעולים, אבל חשוב מכך, עמלנו כדי שתהיו בני אדם ערכיים, ישרים ואוהבי הארץ הזו. אני רוצה לומר לכם תודה על הזכות ללוות אתכם. אנחנו גאים בכם, מאמינים בכם ויודעים שתכבשו כל יעד."
לאחר הטקס הרשמי המשיך הערב לחלק האמנותי, במסגרתו העלו הבוגרים מופע סיום מושקע, יצירתי ומלא הומור, שסקר את החוויות, הזיכרונות והרגעים המשמעותיים שעברו במהלך שנות לימודיהם בבית הספר.
האירוע חתם פרק משמעותי עבור בוגרי מחזור מ' והיווה רגע של גאווה גדולה עבור המשפחות, הצוות החינוכי ועיריית קריית גת, הממשיכה להצמיח דור צעיר של מצוינות, ערכים ומנהיגות



