מחזור מ' של אורט תעופה וחלל חיל האוויר סיים את דרכו: ערב מרגש של גאווה והוקרה בקריית גת

$(function(){setImageBanner('a8fe48a6-85f1-4a5e-8fb5-b4c5f66a1ebe','/dyncontent/2026/6/16/0afbfb0c-3cff-4832-bdcf-ea819cab2ef1.jpg',21340,'עיריית קרית גת אייטם כתבה ',525,78,false,56714,'Image','');})

היכל התרבות בקריית גת לבש חג השבוע, כאשר בוגרות ובוגרי מחזור מ' של אורט תעופה וחלל חיל האוויר ציינו את סיום לימודיהם בטקס חגיגי ומרגש, במעמד ראש העיר כפיר סויסה, מנהלת אגף החינוך, מפקדי חיל האוויר, צוותי החינוך, הורים ובני משפחה.

צילום: ניב ביטון

האירוע, שסיכם שנים של למידה, עשייה והצטיינות, עמד בסימן גאווה, מצוינות וערכים. במהלך הטקס הוענקו תעודות הצטיינות לבוגרים מצטיינים, ובשיאו קיבלו הבוגרות והבוגרים את סיכות בוגר המסלול – סמל לדרך המשמעותית שעברו ולהישגים שצברו לאורך שנות לימודיהם.

מנהל המכללה השמונה שנתית, עידן סויסה, בירך את הבוגרים ואמר כי לצד ההכשרה המקצועית שקיבלו, הושם דגש על עיצוב דור של צעירים ערכיים, אחראיים ואוהבי הארץ, והביע ביטחון ביכולתם להצליח בכל מסלול שיבחרו בהמשך דרכם.

את הערב חתם מופע סיום מושקע ומרגש שהפיקו הבוגרים עצמם, אשר שילב רגעים של הומור, נוסטלגיה וזיכרונות מתקופת הלימודים, וריגש את הקהל הרב שהגיע לחלוק עמם את הרגע המיוחד.

בעיריית קריית גת בירכו את בוגרות ובוגרי מחזור מ' ואיחלו להם הצלחה רבה בהמשך דרכם, תוך הבעת גאווה על דור צעיר, איכותי וערכי שצומח בעיר וממשיך לייצג אותה בכבוד.

צילום: ניב ביטון

צילום: ניב ביטון

צילום: ניב ביטון

צילום: ניב ביטון

צילום: ניב ביטון

צילום: ניב ביטון

צילום: ניב ביטון

צילום: ניב ביטון


 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה