ממשיכים להעשיר את שעות הפנאי: הרצאה מיוחדת לבני הגיל השלישי בקריית גת
07.06.26 / 11:16
עיריית קריית גת ממשיכה לקדם פעילויות תרבות, העשרה ופנאי עבור בני ובנות הגיל השלישי, ומזמינה את התושבים להשתתף בהרצאה מרתקת במסגרת סדרת המפגשים המיועדת לגילאי 60+.

המפגש הקרוב, תחת הכותרת "המסע לירושלים – סיפור של אמונה וגבורה", יתקיים ביום שני, 8 ביוני, בבית וקס שבשדרות העצמאות 64 בעיר.
האירוע ייפתח בשעה 10:30 בקפה ומאפה, ולאחר מכן תתקיים ההרצאה בשעה 11:00, שתכלול גם התנסות ייחודית באמנות אתיופית.
ההשתתפות ללא עלות, אך מספר המקומות מוגבל ונדרשת הרשמה מראש. בעירייה מזמינים את בני ובנות הגיל השלישי לקחת חלק במפגש חווייתי, מעשיר ומחבר לקהילה ולמורשת.
