סיכום שנה של עשייה: תחנת קריית גת חתמה את פרויקט "אזרחים ותיקים למען המחר"
14.06.26 / 15:57
טקס הסיום של פרויקט הדגל התחנתי "אזרחים ותיקים למען המחר" התקיים היום בתחנת משטרת קריית גת, לאחר שנה של פעילות קהילתית ענפה למען האזרחים הוותיקים בעיר.

הפרויקט, שהובל לאורך השנה על ידי המש"ק הקהילתי בתחנה, נועד לחזק את תחושת הביטחון האישי של האזרחים הוותיקים, להעניק להם כלים להתמודדות עם אתגרי היום-יום ולהעמיק את היכרותם עם פעילות המשטרה והשירותים הקהילתיים.
במהלך השנה השתתפו המשתתפים במגוון רחב של פעילויות, סדנאות ומפגשים מעשירים, שכללו הרצאות בנושאי בטיחות וביטחון אישי, מניעת עבירות והעלאת המודעות לסיכונים שונים עמם עשויה להתמודד האוכלוסייה הוותיקה.
אחד הנושאים המרכזיים שנלמדו במסגרת הפרויקט היה תופעת "עוקץ קשישים", במסגרתה קיבלו המשתתפים כלים מעשיים לזיהוי ניסיונות הונאה, מניעת נפילה קורבן לעבירות והגברת הערנות במצבים חשודים.
טקס הסיום נערך במעמד מפקד תחנת קריית גת, סנ"צ שי אללי, אשר בירך את המשתתפים על מחויבותם, התמדה ושיתוף הפעולה לאורך השנה. בדבריו הדגיש את חשיבות הקשר הישיר בין המשטרה לקהילה ואת תרומתם המשמעותית של האזרחים הוותיקים לחיזוק החוסן הקהילתי בעיר.
במשטרת ישראל ציינו כי הפרויקט מהווה נדבך מרכזי בפעילות הקהילתית של תחנת קריית גת ומבטא את המחויבות להעניק לאזרחים הוותיקים תחושת ביטחון, הגנה ומעורבות בקהילה.
משטרת ישראל הדגישה כי תמשיך לפעול למען כלל האוכלוסיות, ובפרט למען האזרחים הוותיקים, מתוך תפיסה של שותפות, נגישות ושירות מיטבי לרווחת התושבים וביטחונם.


