רגע לפני החופש הגדול: ילדי הגנים חגגו את מסיבות הסיום ברחבי העיר קריית גת
21.06.26 / 13:37
התרגשות גדולה נרשמת בימים אלה בגני הילדים ברחבי העיר, עם קיומן של מסיבות הסיום המסכמות את שנת הלימודים ומבשרות את פתיחתה של חופשת הקיץ.

ילדי הגנים, שסיימו שנה מלאה בלמידה, התפתחות, חוויות וחברויות חדשות, חגגו יחד עם בני משפחותיהם והצוותים החינוכיים באירועים צבעוניים ומרגשים. למרות האתגרים שליוו את השנה, הצליחו הילדים לצמוח, ללמוד וליהנות ממסגרת חינוכית תומכת ומעשירה.
לקראת החגיגות עמלו הגננות והסייעות על הכנת הגנים, קישוט המרחבים ויצירת אווירה חגיגית ומרגשת עבור הילדים וההורים. המסיבות כללו הופעות, שירים, ריקודים ורגעים מרגשים שסיכמו את הדרך שעברו הילדים במהלך השנה.
בעירייה ביקשו להודות לצוותי הגנים על המסירות, ההשקעה והעבודה החינוכית לאורך כל השנה, ועל המאמצים הרבים שהושקעו בהפקת מסיבות הסיום שהעלו חיוך על פניהם של הילדים.
ברכה מיוחדת נשלחה לבוגרי גני החובה, שמסיימים פרק משמעותי בחייהם ונערכים לקראת המעבר לבית הספר והעלייה לכיתה א'.
כעת, עם סיום שנת הלימודים, מאחלים בעירייה לכל ילדי העיר ולבני משפחותיהם חופשת קיץ מהנה, בטוחה, רגועה ומלאה בחוויות טובות.

